vineri, 9 ianuarie 2009

"O Prima postare"...De ce?...
De plictiseala...este ora 14:13... va vine sa credeti ca din 5 ore si 13 minute de munca, eu nu am muncit mai mult de 3 minute... stiu si la ce va ganditi... "ce bine o fi"...dar va inselati, va spun eu, nu e bine...si nu e bine deloc. In conditiile in care criza bate la poarta fiecarei firme, fie ea mai mica sau mai mare cu totii ne dorim sa avem ce munci.
Ei bine eu nu am...un inceput de an promitator? sau mai bine zis compromis...sa speram ca nu.
Bine macar ca e vineri dar partea cea mai tare este ca ma asteapta un weekend fierbinte cu temperaturi de peste 39 grade(temperatura corpului)...caci sunt intr-una din perioadele alea din an in care ma simt mai rau, tusesc, stranut, ard si nu am chef de nimik decat sa stau in pat sa 'zac'...timp am dupa cum va spuneam dar pat de unde? poate un birou plin cu hartoage... incasari, comenzi bla, bla bla... operate deja, deci sa nu credeti ca v-am mintit si ca am de munca, dar le tin si eu insirate pe "biroi" ca sa vada sfii mei cata treaba am eu de facut. Deci in concluzie va trbui sa mai astept si inca cat, pentru ca fiind vineri, dupa cum probabil va imaginati Alina pleaca acasa, deci patutul ma asteapta cald si gata pregatit dar undeva tarziu pe la orele 21:00, tarziu, da, am scris bine pentru ca va spuneam adorm devreme, ma trezesc tarziu si nu chiar...
e hai ca a mai trecut ceva timp...si ma indrept cu pasi lini spre sfarsitul programului , spre revenirea mea la pamantul pe care il voi saruta cu patima si dor atunci cand voi cobori ultima treapta a treului rece si lung ce ma va duce la el.

3 comentarii:

  1. Vreau si eu sa-ti faca cineva o poza cand saruti pamantul :D ca nu prea te cred :P. Si inca ceva... sefii tai nu au acces la blogul tau, nu? Te pup. Weekend placut, scumpa! www.rujblog.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm...talente ascunse...ce sa zic...spor la scris,o sa te perfectionezi si cu timpul poate schimbi locul de munca cu unul mai antrenant:)) lucrezi la ''gazeta''

    RăspundețiȘtergere
  3. bla bla bla...iar pleci acasa, acolo in munti..
    nu te mai vaita ca o duci super bine la munca, uite asa ai facut si tu un blog pt tine, pt prietenele tale..:))
    te pup, spor la treaba si plictiseala placuta

    RăspundețiȘtergere